Changing (feat. Paloma Faith) [Goldsmyth Edition] - SIGMA

音乐随身听:

【欧美流行】SIGMA - Changing   

「一成不变的生活,枯燥乏味的工作,你厌倦了吗?与其每天怨天尤人,不如给自己一个喘息的机会。有时候牢笼都是自己给自己设定的,冲破障碍,你会发现世界其实可以很美好。」

由Paloma Faith助阵SIGMA的单曲《Changing》。穿透力十足的歌声遇到电子,毫无疑问又是一场狂欢的开始。

via 《必克英语微杂志》

《Changing》

Hell down, heaven down
从小到大
Livin' in the same town
一直生活在同一个小镇
Tryina find something new
想要找点新鲜事物
Vocal beats a frame
我被限制在
I've been frozen in
那破旧的老相框里
Tryina find a better view
想要找寻全新视角

This ain't real, this ain't cool
这不真实 这也不酷
This ain't what I signed up too
这不是我想成为的人
This ain't right, it's no good
这样不对 这样不好
No good, oh
真的不好
Everything is changing,
万事皆在改变
and I've been here for too long
我已停留了太长时间
Going through the same things
每天都是一成不变
I've been hurting too long, got to move on
这种折磨已经太久 我要寻求改变
Say I-I-I-I can't do this anymore
我说 我不能再这样下去
If everything is changing
只要万物在改变
and I know, yeaah you'll find it
我知道 我该放手
Ooh oh oh oh
Got to let go
必须放手
I don't understand playing by the same hand
我不能理解 用同一种方式
How you find something new
怎能发现新的事物
I can't work it out, what it's all about
我不能再这样 虚度自己的人生
I won't live my life through you
我不会把一生都托付给你
This ain't real, this ain't cool
这不是真的 这错的离谱
This ain't what I signed up too
这不是我想成为的人
This ain't right, it's no good
这样不对 这样不好
No good, oh
真的不好
Everything is changing
万事皆在改变
and I've been here for too long
我已停留了太长时间
Going through the same things
每天都是一成不变
I've been hurting too long, got to move on
这种折磨已经太久 我要寻求改变
Say I-I-I-I-I can't do this anymore
我说 我不能再这样下去
If everything is changing,
只要万物在改变
and I know, you'll find it
我知道 我该放手
Ooh oh oh oh
Got to let go
必须放手
I've been here for too long
我已停留了太长时间
Everything is changing
万事皆在改变



评论
热度 ( 96 )

© Gabby's | Powered by LOFTER